Terminator 1
Big-Al (Iso-Allo)
2005-03-14 18:22:41 UTC
Lopussa, missä se rekka räjähtää liekkeihin, näytetään
että paha kyborgi kaatuu palavana "sivuttain". Kuitenkin
se nousee pystyyn selältään! ja alkaa jahtaan Kyle Reeshiä
ja Sarahia. Olen katsonut kohdan tarkkaan ja kyllä asia
on todella näin!
--
Iso-Allo (Big-Al) sanoo:
Raptori kulkee synkässä metsässä
ja saalistaa epätoivoisesti.
Londo
2005-03-15 09:06:31 UTC
Post by Big-Al (Iso-Allo)
[...]
So what? Enpä tyhmempää tekemistä äkkiseltään keksi kuin klaffivirheiden
pongaaminen :-D
Kim
2005-03-15 09:10:08 UTC
Post by Londo
So what? Enpä tyhmempää tekemistä äkkiseltään keksi kuin
klaffivirheiden pongaaminen :-D
Voin kertoa, että se ei todellakaan ole tyhmintä mitä Iso-Ällöllä on tapana
puuhastella.
A.C. Virta
Jep, aika hyvän spoilerin heitti ainakin :-)
Big-Al (Iso-Allo)
Prrrrrr...
de Moni
2005-03-15 12:28:53 UTC
Post by Big-Al (Iso-Allo)
[...]
Minä olen vuosien aikana katsonut kohdan Monta kertaa
ja aina on näyttäny selvästi siltä että termis nousee tulesta
samaan tapaan ku Arska leffan alussa saavuttuaan
"aikapallolla". Mutta yhtä järkevää kai trollin kans inttää
näköhavainnoista siinä missä makuasioistaki :-)
Congi T
2005-03-17 14:48:11 UTC
Tämäkin on nyt todistettu. Terminaattoria ei ole oikeesti olemassa.
de Moni
2005-03-18 09:09:44 UTC
Post by Congi T
Post by Big-Al (Iso-Allo)
Olen katsonut kohdan tarkkaan ja kyllä asia
on todella näin!
Tämäkin on nyt todistettu. Terminaattoria ei ole oikeesti olemassa.
Äläs ny, tiä vaikka semmonen oliski jo jossaki jenkkien
salaisessa armeijatutkimuslaboratoriossa prototyyppinä.
Ainaki mielenkiintosen tehokasta edistystä tapahtunu
koneiden kaksjalkasessa kävelyssä mitä yhtä discovery
channelin robojaksoo kattelin.
Big-Al (Iso-Allo)
2005-03-21 18:51:59 UTC
Post by de Moni
Post by Congi T
Post by Big-Al (Iso-Allo)
[...]
Koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
--
Iso-Allo (Big-Al) sanoo:
Allosaurus kulkee synkässä metsässä,
ja saalistaa toiveikkaana.
Nikolas Ojala
2005-03-30 23:03:29 UTC
Olen katsonut kohdan tarkkaan ja kyll? asia
on todella n?in!
T?m?kin on nyt todistettu. Terminaattoria ei ole oikeesti olemassa.
?l?s ny, ti? vaikka semmonen oliski jo jossaki jenkkien
salaisessa armeijatutkimuslaboratoriossa prototyyppin?.
Eikä mitä. Rahakkaan sisäpiirin tiedotustilaisuudessa:

"Tummapukuinen herra siellä takana juuri kysyi että
käytetäänkö näitä meidän tuotteita jossakin. Ette ehkä
arvanneet, mutta yksi niistä valittiin Kalifornian
kuvernööriksi. Kilpailijoiden tuotteet eivät ole
lähelläkään tätä tasoa."

Nikolas
--
Pois pakkoruotsi! http://www.iki.fi/no/pakkoruotsi.html

Static truth is dead truth and only dead truth can be held as a theory.
Big Al, (Iso Allo)
2005-03-31 17:43:11 UTC
Post by Nikolas Ojala
[...]
Muttei Vartsinikkari :-) oikeasti ole kyborgi, vain elokuvissa.
ja saalistaa toiveikkaana.
Soulman
2005-03-31 17:47:18 UTC
"Big Al, (Iso Allo)"
Post by Big Al, (Iso Allo)
Post by Nikolas Ojala
[...]
Niinhän SINÄ luulet, koska NE haluavat sinun luulevan niin. Totuus kuitenkin
on toinen. Minulla on siitä todisteet, mutta ne eivät mahdu marginaaliin.
RoyHaapalinna
2005-04-01 10:30:33 UTC
Post by Soulman
Post by Big Al, (Iso Allo)
[...]
Totta. Katsoin kristallipalloani ja näin, että SE on kalifornian
kuvernööri vielä vuonna 2077 Yhdysvaltain presidentti siitä tulee 2112,
maailman presidentti 2206 ja linnunradan keisari 3876.

Roy
Pentti Lajunen
2005-04-01 10:37:48 UTC
Post by RoyHaapalinna
Post by Soulman
Post by Big Al, (Iso Allo)
[...]
Oho, enpä olis arvannut...
--
Paikka on varattu
vali deille
an uksille
Big Al, (Iso Allo)
2005-04-12 18:18:39 UTC
Post by RoyHaapalinna
Post by Soulman
Post by Big Al, (Iso Allo)
[...]
Ei hän nyt niin kauan elä.
ja saalistaa toiveikkaana naarasta.
Mikko Leho
2005-04-12 20:11:35 UTC
Post by Big Al, (Iso Allo)
Post by RoyHaapalinna
[...]
Ei, mutta Arskan kloonit tulevat hallitsemaan maailmaa. Aina kun klooni
tulee liian vanhaksi, kehiin astuu uusi versio Arskasta aikaisemman
vedoksen vetäytyessä kaukaiselle taisteluareenalle mittelemään hiipuvia
voimiaan alligaattorien ja Saatanan kanssa. Jos ette usko minua, niin
kenen johdolla Kalifornia alkoi rahoittaa kantasolututkimusta?
--
"I am masturbating into the American flag again. It relaxes me. Do you
have a problem with it? Would you rather I used you?"

* Mikko Leho * http://htklx2.htk.fi/~leho/ *
Anssi P
2005-04-12 23:08:09 UTC
Post by Mikko Leho
Post by Big Al, (Iso Allo)
[...]
Eikun Arska tekee klooneja, jotka äänestävät hänet presidentiksi. Sitten
Arska kutsuu kaikki kloonit Valkoiseen taloon, tappaa ne, ottaa sikarin
suustaan, kääntyy kameraan ja sanoo "It's clonely at the top" .Näin siis
Conanissa ennustettiin.
Big Al, (Iso Allo)
2005-04-14 20:32:07 UTC
Post by Anssi P
Post by Mikko Leho
Post by Big Al, (Iso Allo)
[...]
Olisiko lainkaan mahdotonta kehitellä ihmisrobotti, ns. kyborgi?
Vesa Turkia
2005-04-09 07:55:23 UTC
Post by Big Al, (Iso Allo)
Muttei Vartsinikkari :-) oikeasti ole kyborgi, vain elokuvissa.
Etkö ole nähnyt Saturday Night Liven jaksoa, jossa vakuutusyhtiö Old
Glory markkinoi robottivakuutuksia? Siinä sanotiin, että henkilöt, jotka
väittävät ettei robotteja ole, saattavat itse olla robotteja!! Tai
kyborgeja!!!
--
--- ***@pp.inet.fi -- ***@gmail.com ---